Ziinga

torsdag 18 februari 2010

Bondepraktikan 2.0

Augusti: Skördetid för getodlaren.

3 kommentarer:

  1. Om det är getter i träden så vore det väl en överdrift att säga att "det regnar manna ifrån himelen"!
    Återkommer till dig senare idag Käre Bloggbroder! Tiden är som alltid knapp!
    Om vi inte "ses" idag så säger jag bara ha en fin helg alla kategorier! Hälsa!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera
  2. *fniss som vanligt* Njut av Nederländerna om det nu var snart :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag har suttit...ja,ja eftersom min kära make läser det här så (rätt ska va rätt) har jag LEGAT o läst igenom kommentarer jag har fått under hösten o jag inte har kunnat svara på, för jag var för dålig vid det tillfället.

    Då hittade jag under inlägget om Karin Wahlberg, din hälsning o fråga hur Pockethexorna fungerar o om bloggen är till för att -"förkovra bondlurkar".

    Nu kan jag berätta för dig att Pockethexorna är till för alla som vill kommentera böcker o alla är välkomna att vara "Gästrecensent" där man får skriva om sin pocket. Eller så är bloggen till för de som vill vara med o prata om de bilder jag lägger ut i fotoutmaningar. Men så har bloggen någonting speciellt en egen bokring, alltså att man hittar/får en pocket som man sen recenserar på bloggen o sen lämnar boken vidare till en ny läsare o det är "Pockethexorna på utflykt".
    Annars är bloggen öppen för tankar,funderingar,skvaller el. helt vanligt socilat prat. o i mellanåt kommer jag med några egena läsvärda pockettips.
    Låter det här som någonting som tilltalar dig så får du väldigt gärna höra av dig igen om du kan förlåta mig för att jag var så sen med att svara på din kommentar.

    Kramis från Pockethexan själv o jag erkänner att jag var tvungen att googla efter att få reda på vem T Pratchett är eftersom min fantasy expert mest e inne på Eddings o inte heller han kände till honom o min fantasy kännedom sträcker sig Adams "En liftares.."!
    från Pockethexan sjläv

    SvaraRadera