Ziinga

måndag 19 oktober 2009

Varning! Webbfumlande Alfahanne på ingång!

Hej och hallå gott folk!

Bli inte förskräckta nu, jag gör bara några djärva försök till uppfräschning på sidan. Bambi på hal is, typ...

Däremot verkar det som om bloggers egna kommentarsfält nu fungerar, och därmed slår ut min Intense Debates-applikation som tidigare skötte kommentarsbiten åt mig. Detta innebär, kära vänner, att alla tidigare kommentarer just nu befinner sig i den binära världsrymden....lyckas jag inte få fatt i dem, så är det bara för er att börja fylla på på nytt! Hmmm...även om jag FÅR fatt i dem får ni också självklart fylla på med kluriga och skamlösa kommentarer!

Alfadesignern

2 kommentarer:

  1. Det gröna var snyggt men blått det funkar ju också.

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också om den gröna, men denna blå var lite bättre disponerad (tror jag det heter...öhh...det lät bra i alla fall..).

    Vi får se om det ändras ytterligare!

    SvaraRadera