Ziinga

måndag 11 januari 2010

Det vanvettiga skamgreppet!

Hur mycket kan hysterimedia försöka kränga ut och in på sig själva i sin iver att hitta skandaler?

I AB kan man beskåda en liten filmsnutt som visar president Obama och hustru när de går ombord på det plan som skall föra dem hem igen ifrån semestervistelsen på Hawaii.

När de så börjar gå uppför trappan mot planet passar herr Obama på att ta ett skamgrepp (enligt reportern) på sin hustrus ädla bakparti.

Personligen tycker jag mig inte ens se en beröring, dock ser jag att presidenten i sedlighetens namn försöker hjälpa till att hålla sin hustrus klänning på plats mot de nyckfulla vindar som leker med tyget.

Mycket krystat att kalla det skamgrepp. Även om han HADE klämt lite där. Vilket han inte gör.

Förresten, är det ett skamgrepp att klappa sin käresta på rumpan?

Tja, jag vet inte, men jag uppmanar istället president Obama att följa David Duchovnys rollfigur Hank Moodys filosofi i den frustande roliga serien Californication;

-Grab it like you own it!

3 kommentarer:

  1. Dom är ju gifta! Fast å andra sidan måste det väl ändå finnas något annat av nyhetsvärde att rapportera.

    SvaraRadera
  2. Äh, de är väl som alla andra. Om han vill tafsa "uppskattande" på sin fru ska han väl få göra det?!

    Löjlig media (och andra) som reagerar!

    SvaraRadera
  3. Gafflan o Västergötskan:

    Denna nyhet är nog bland det larvigaste jag skådat på länge.

    Har man en klämvänlig partner så är det ens förbannade rättighet att få klämma! :)

    Hade detta nu varit Frankrikes president (Sarkofag eller vad han nu heter...)som visat sin hustru uppskattning offentligt så hade franska folket jublat vid åsynen.

    Vi tål tydligen lite olika, beroende på nationalitet...

    SvaraRadera