Ziinga

onsdag 31 mars 2010

Regionalt

-Så här roar vi oss i Ruda! skrek ungdomarna.

3 kommentarer:

  1. Undrar helt klart vem som är du?
    Känns tryggt att du har något på huvudet i allfall! Det är faktiskt därför jag skriver en rad!
    Vill försäkra mig om att du har hjälm i dessa dagar, gissar att det kommer flyga en massa Kärringar over ditt huvud idag påväg till Blåjungfrun, hjälm på!
    I fallatt någon trillar av kvasten, tappar kaffekannan eller om det faller någon kattdjäkel!
    Kan göra ont!
    Som sagt håll dig inomhus och var rädd om dig och de dina!
    Ha en härlig Påskhelg alla kategorier!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera
  2. Det förstår du väl att det är jag längst upp till höger!
    Med min osvikliga timing missade jag helt vilket färgtema som gällde...

    Jag satt skärtorsdagsaftonen i trädgården med hagelbössan redo, men dagens moderna häxor har alfahannevarnare monterade på kvastskaften, så min skörd blev skral:)

    Glad påsk på dig och de dina, och kram!

    SvaraRadera
  3. haha, tjusigt. Måste flytta till Ruda.

    SvaraRadera