Ziinga

tisdag 2 mars 2010

Självförtroende

-Aah, du fattar... svinga i svansen i träden, avlusa morfar och tugga bark hela dagarna blir tröttsamt i längden, sötnos..ibland är det skönt att bara slappa på ett bord...snygg hatt förresten, riktigt casual jungle...så vad gör en apsnygg snäcka som du på den här skorven då? Vad säger du, ska vi dra hem till mig så kan du få klia mig på ryggen medan jag kastar nötter på tigrarna?


Efter fortsatt internetstrul i Nederländerna bestämde jag mig för att ta en liten bloggsemester.
Men nu är jag tillbaka, gott folk, och jag har en hel del djupa tankar att dela med mig av.

Djupa och djupa, de är väl mest fåniga som vanligt:)


3 kommentarer:

  1. ...men jag gillar fånigt! Du får vara hur jädrans fånig du vill =O).
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Tack Gafflan, du är inte så pjåkig du heller:)

    Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Har saknat dig och dina inlägg, fåniga eller inte, gillar dem skarpt :-)

    SvaraRadera