Ziinga

fredag 23 april 2010

Vaggvisa

Snälla nån, vad händer med tiden? Jag hinner ju aldrig skriva långblogg...livet kommer emellan hela tiden, vilket är precis som det ska vara misstänker jag.

Ikväll låter jag Chris Robinson och hans kollegor i The Black Crowes (för övrigt en skamligt underskattad grupp)se till att lugnet infinner sig i själen...och det med hjälp av deras underbara och upp-med-tändaren-framkallande låt She Talks To Angels.

AlfaPojken återkommer snart till er igen, men nu ska det drömmas...drömmen får gärna innehålla skärgården, Single Malt, Jimi Hendrix, Mustanger, gamla Hagströmsgitarrer, en hel hoper fala kvinnor och polkagrisar.

Kram och god natt:)

Take it away, Chris!


2 kommentarer:

  1. Jag förstod allt utom det där med polkagrisarna?!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det finns faktiskt en gräns för hur förutsägbar man får vara, eller hur?

    Polkagrisarna är precis den ingrediens som behövs för att framställa mig som djup, mystisk och steget före... :)

    SvaraRadera