Ziinga

söndag 23 maj 2010

Whole Lotta War Pigs

För inte så länge sedan fann jag en ny bloggbroder: RoSt.
En mycket trevlig man som i sin blogg ger sig ut på de djupa funderingarnas oceaner och han har många klarsynta och intressanta vinklingar på hur vi människor beter oss. Mycket läsvärt är det och hans blogg finner ni här. Läs den!

Förutom ovan nämnda filurigheter råkar karln dessutom besitta en synnerligen god musiksmak (enligt mig, nota bene). Kärleken till 70-talets hårdrockspionjärer. Han med fäbless för Black Sabbath, jag för Led Zeppelin.

Nå Robban, käre vän, jag ger dig något som förenar de bästa inom sin genre. Någon med för mycket fritid har ägnat sig åt att via Youtube smälta ihop War Pigs med Whole Lotta Love, och resultatet går inte av för hackor :)

Varsågod broder, den här är till dig!

4 kommentarer:

  1. I väldigt sällsynta fall blir jag stum... (och hur f-n framställer man det bäst på ett så målande vis som möjligt - i en text?)

    ...nu är ett sådant!!

    Känner mig hedrad... ja, ytterst hedrad!

    Och videon var riktigt... (Vad säger man?) ...häftig!!!

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg via Regnnatt och det är jag glad för den vill jag forts o läsa. Tack

    SvaraRadera
  3. RoSt:
    Att jag lyckades få tyst på dig måste vara en bedrift i sig, misstänker jag ;)
    Väl bekomme!

    foxy:
    Hjärtligt välkommen ska du vara!

    SvaraRadera
  4. Vilket gung det var i videon! Nästan som lite hämtat ur Wolfmothers Woman... Ha det nice mannen!

    SvaraRadera